Müşteri memnuniyeti yönetim sistemi olarak adlandırılan ISO 10002 belgelendirmesini , gereklerini yerine getiren bir firma olarak almaya hak kazanmış bulunuyoruz.

Görüşleriniz , önerileriniz ,şikayetleriniz bizim için önem arz etmektedir.

Türkiye’nin her yerinden 444 7 VSC (872 ) numarası ile ve info@visco.com.tr mail adresi ile  ilgili birimlerimize ulaşabilir tüm önerilerinizi , şikayetlerinizi , görüşlerinizi iletebilirsiniz.

NEDEN  ISO 10002?

Bir kuruluşun mevcut müşterisini elinde tutması, yeni müşteri edinmesine kıyasla en az dört kat daha masraflıdır. Müşteri kaybeden kuruluşların bu kayıplarını telafi etmeleri ve itibarlarını tekrar kazanmaları büyük çaba ve maliyet gerekir. Bu durumlara maruz kalmamak için her yönetim sisteminin ortak yaklaşımı olan önleyici yaklaşımla sistemimizi yönetmemiz gerekmektedir.

Bu sebeple ISO 10002;

•   Müşteri şikayeti ile karşılaşılan durumlarda kuruluşlara nasıl davranmaları gerektiğine dair yol gösterir.

•   Kuruluşlara, müşteri ile yaşanan bir olay sonrasında “özür” dilememiz yeterli mi, yoksa telafi etmek için tazminat ödemek de dahil olmak üzere daha büyük bir faaliyet mi planlamamız gerektiğine dair rehberlik eder.

•   Müşteri ile yaşanan problemlerin en adil şekilde ele alınmasını sağlar.

•   Şikayetlerden ders çıkarılarak iyileştirmeye açık alanların tespit edilmesini sağlar.

Haberler & Fırsatlar